Verint kondigt deelname aan in de opkomende Investor Conference

Fri Dec 2, 2016

MELVILLE, N.Y., 2 december 2016Verint® Systems Inc. (NASDAQ: VRNT) today announced its participation in Imperial Capital’s 2016 Security Investor Conference, taking place December 7-8 at the Waldorf Astoria in New York City.

Verint kondigt deelname aan in de opkomende Investor Conference

Fri Dec 2, 2016

Verint’s chief financial officer, Doug Robinson, and senior vice president of corporate development, Alan Roden, will present at the event on December 8 at 10 a.m. ET. A live webcast of the Verint presentation will be available on the Investor Relations section of the company’s website, as well as the Imperial Capital site.

For more information, please visit www.verint.com.

Verint® (Nasdaq: VRNT) is een wereldwijde, toonaangevende leverancier van Actionable Intelligence®-oplossingen met een focus op customer engagement optimization, security intelligence en fraude, risico en compliance. Today, more than 10.000 organizations in approximately 180 countries—including over 80 percent of the Fortune 100—count on intelligence from Verint solutions to make more informed, effective and timely decisions. Learn more about how we’re creating A Smarter World with Actionable Intelligence® at www.verint.com.

Dit persbericht bevat ‘toekomstgerichte verklaringen’, waaronder verklaringen over verwachtingen, voorspellingen, meningen, kansen, plannen, strategieën, overtuigingen en gelijksoortige verklaringen in verband met Verint Systems Inc. Deze toekomstgerichte verklaringen bieden geen garanties voor toekomstige prestaties en zijn gebaseerd op verwachtingen van het management, waarbij sprake is van een aantal risico's, onzekerheden en aannames, die ieder op zich kunnen leiden tot feitelijke resultaten die wezenlijk afwijken van de resultaten die in de toekomstgerichte verklaringen worden verwoord of geïmpliceerd. Voor een gedetailleerde bespreking van deze risico's verwijzen we naar ons Jaarverslag op Formulier 10-K voor het fiscale jaar geëindigd op 31 januari 2016, ons Kwartaalverslag op Formulier 10-Q voor het kwartaal geëindigd op 31 juli 2016 en andere rapporten die we indienen bij de SEC. De toekomstgerichte verklaringen in dit persbericht zijn opgesteld op de datum van dit persbericht en Verint is niet verplicht deze te actualiseren of herzien of te verklaren waarom feitelijke resultaten mogelijk afwijken, tenzij wettelijk vereist.

VERINT, ACTIONABLE INTELLIGENCE, MAKE BIG DATA ACTIONABLE, CUSTOMER-INSPIRED EXCELLENCE, INTELLIGENCE IN ACTION, IMPACT 360, WITNESS, VERINT VERIFIED, KANA, LAGAN, VOVICI, GMT, VICTRIO, AUDIOLOG, CONTACT SOLUTIONS, OPINIONLAB, CUSTOMER ENGAGEMENT SOLUTIONS, ENTERPRISE INTELLIGENCE SOLUTIONS, SECURITY INTELLIGENCE SOLUTIONS, VOICE OF THE CUSTOMER ANALYTICS, NEXTIVA, EDGEVR, RELIANT, VANTAGE, STAR-GATE, ENGAGE, CYBERVISION, FOCALINFO, SUNTECH, and VIGIA are trademarks or registered trademarks of Verint Systems Inc. or its subsidiaries. Andere vermelde handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.