Verint kondigt deelname aan in de opkomende Investor Conference

Thu Sep 8, 2016

MELVILLE, N.Y., 8 september 2016Verint® Systems Inc. (NASDAQ: VRNT) today announced its participation in Credit Suisse’s 7th Annual U.S. Small & Mid Cap Conference, taking place September 14-15 at the Waldorf Astoria in New York City. Verint’s Chief Financial Officer, Doug Robinson, will present at the event on September 14 at 10:50 a.m. ET.

Verint kondigt deelname aan in de opkomende Investor Conference

Thu Sep 8, 2016

For more information, visit the Investor Relations section of Verint’s website.

Verint® (Nasdaq: VRNT) is een wereldwijde, toonaangevende leverancier van Actionable Intelligence®-oplossingen met een focus op customer engagement optimization, security intelligence en fraude, risico en compliance. Vandaag de dag rekenen meer dan 10.000 organisaties in 180 landen — waaronder meer dan 80 procent van de Fortune 100 — op intelligence van Verint-oplossingen om weloverwogen, effectieve en tijdige beslissingen te nemen. Learn more about how we’re creating A Smarter World with Actionable Intelligence® at www.verint.com.

Dit persbericht bevat ‘toekomstgerichte verklaringen’, waaronder verklaringen over verwachtingen, voorspellingen, meningen, kansen, plannen, strategieën, overtuigingen en gelijksoortige verklaringen in verband met Verint Systems Inc. Deze toekomstgerichte verklaringen bieden geen garanties voor toekomstige prestaties en zijn gebaseerd op verwachtingen van het management, waarbij sprake is van een aantal risico's, onzekerheden en aannames, die ieder op zich kunnen leiden tot feitelijke resultaten die wezenlijk afwijken van de resultaten die in de toekomstgerichte verklaringen worden verwoord of geïmpliceerd. Voor een gedetailleerde bespreking van deze risico's verwijzen we naar ons Jaarverslag op Formulier 10-K voor het fiscale jaar geëindigd op 31 januari 2016, ons Kwartaalverslag op Formulier 10-Q voor het kwartaal geëindigd op 31 juli 2016 en andere rapporten die we indienen bij de SEC. De toekomstgerichte verklaringen in dit persbericht zijn opgesteld op de datum van dit persbericht en Verint is niet verplicht deze te actualiseren of herzien of te verklaren waarom feitelijke resultaten mogelijk afwijken, tenzij wettelijk vereist.

VERINT, ACTIONABLE INTELLIGENCE, MAKE BIG DATA ACTIONABLE, CUSTOMER-INSPIRED EXCELLENCE, INTELLIGENCE IN ACTION, IMPACT 360, WITNESS, VERINT VERIFIED, KANA, LAGAN, VOVICI, GMT, VICTRIO, AUDIOLOG, CONTACT SOLUTIONS, ENTERPRISE INTELLIGENCE SOLUTIONS, SECURITY INTELLIGENCE SOLUTIONS, VOICE OF THE CUSTOMER ANALYTICS, NEXTIVA, EDGEVR, RELIANT, VANTAGE, STAR-GATE, ENGAGE, CYBERVISION, FOCALINFO, SUNTECH en VIGIA zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Verint Systems Inc. of haar dochterondernemingen. Andere vermelde handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.