Verint kondigt deelname aan in de opkomende Investor Conference

Thu Nov 30, 2017

MELVILLE, N.Y., 28 november 2017 Verint® Systems Inc. (Nasdaq: VRNT) today announced its participation in Imperial Capital’s 2017 Security Investor Conference (SIC) taking place December 6-7, 2017 at the InterContinental Barclay in New York City.

Verint kondigt deelname aan in de opkomende Investor Conference

Tue Nov 28, 2017

MELVILLE, N.Y., 28 november 2017Verint® Systems Inc. (Nasdaq: VRNT) today announced its participation in Imperial Capital’s 2017 Security Investor Conference (SIC) taking place December 6-7, 2017 at the InterContinental Barclay in New York City.

During the conference, senior executives from organizations serving the security market will highlight their strategic plans and solutions across the global consumer, enterprise and government markets.

Attendees of the 14th annual event are invited to join the presentation from Verint’s Alan Roden, senior vice president of corporate development and investor relations, on Thursday, December 7 at 4:30 pm, as well as take part in one-on-one meetings during the course of the conference. A recording of the Verint presentation will be available on-demand from the Investor Relations section of Verint’s website following the event.

Verint® (Nasdaq: VRNT) is een wereldwijde, toonaangevende leverancier van Actionable Intelligence®-oplossingen met een focus op customer engagement optimization, security intelligence en fraude, risico en compliance. Today, over 10.000 organizations in more than 180 countries—including over 80 percent of the Fortune 100—count on intelligence from Verint solutions to make more informed, effective and timely decisions. Learn more about how we’re creating A Smarter World with Actionable Intelligence® at www.verint.com.

Dit persbericht bevat ‘toekomstgerichte verklaringen’, waaronder verklaringen over verwachtingen, voorspellingen, meningen, kansen, plannen, strategieën, overtuigingen en gelijksoortige verklaringen in verband met Verint Systems Inc. Deze toekomstgerichte verklaringen bieden geen garanties voor toekomstige prestaties en zijn gebaseerd op verwachtingen van het management, waarbij sprake is van een aantal risico's, onzekerheden en aannames, die ieder op zich kunnen leiden tot feitelijke resultaten die wezenlijk afwijken van de resultaten die in de toekomstgerichte verklaringen worden verwoord of geïmpliceerd. For a detailed discussion of these risk factors, see our Annual Report on Form 10-K for the fiscal year ended 31 januari 2017, our Quarterly Report on Form 10-Q for the quarter ended July 31,2017, and other filings we make with the SEC. De toekomstgerichte verklaringen in dit persbericht zijn opgesteld op de datum van dit persbericht en Verint is niet verplicht deze te actualiseren of herzien of te verklaren waarom feitelijke resultaten mogelijk afwijken, tenzij wettelijk vereist.

VERINT, ACTIONABLE INTELLIGENCE, MAKE BIG DATA ACTIONABLE, CUSTOMER-INSPIRED EXCELLENCE, INTELLIGENCE IN ACTION, IMPACT 360, WITNESS, VERINT VERIFIED, KANA, LAGAN, VOVICI, GMT, VICTRIO, AUDIOLOG, CONTACT SOLUTIONS, OPINIONLAB, ADTECH, CUSTOMER ENGAGEMENT SOLUTIONS, CYBER INTELLIGENCE SOLUTIONS, VOICE OF THE CUSTOMER ANALYTICS, NEXTIVA, EDGEVR, RELIANT, VANTAGE, STAR-GATE, ENGAGE, CYBERVISION, FOCALINFO, SUNTECH, and VIGIA are trademarks or registered trademarks of Verint Systems Inc. or its subsidiaries. Andere vermelde handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.